Traantjes van gemis!

Lieve vriendjes, mama’s en papa’s,

1

Ook via deze weg wil ik jullie graag nog eens bedanken voor de fijne samenwerking.
Ik vond het een ongelofelijk toffe stageperiode met een ongelofelijk toffe klas!!!
Ik merkte zelf dat de band met de kleuters dit keer heel erg hecht was. Ik heb me echt geamuseerd en ik hoop zij natuurlijk ook!

Het zijn stuk voor stuk (b)engeltjes uit de duizend.
Ik heb zo hard mogelijk mijn best voor hen proberen te doen en merkte ook dat ik heel wat van hen terug kreeg.
Knuffelen, troosten, nieuwe dingen leren, het gezellig maken, geheimpjes vertellen, samen dingen ontdekken en oplossen… Het kwam allemaal aan bod!

De vele reacties van de kleuters dat ze niet wouden dat ik weg ging waren erg tof.
Debora vertelde mij dat ze had moeten wenen in haar bed. Toen ik haar vroeg waarom zei ze met waterogen: “Omdat ik niet wil dat jij weg gaat!”
De reacties van de ouders en grootouders op het schoolfeest waren ook heel erg tof en deden me  wel blozen. Ze hebben me aan m’n hartje geraakt en deden me een enorm groot plezier. Bedankt hiervoor!!

De kleuters hebben op het einde van mijn stage van mij allemaal een zelfgemaakte sleutelhanger van een schaapje gekregen. Dit verwijst terug naar ons Bijbelverhaal.
Ook al zullen ze mij nu niet meer zo veel zien, toch zal ik altijd aan hun blijven denken en hen niet meer vergeten!!!!!!

Meteen hierna volgde een hele dikke groepsknuffel waardoor ook ik toch wel wat traantjes heb moeten wegpinken!
“Juf Els, juf Stephanie heeft traantjes!”

Een tekstje zeer toepasselijk voor jullie schatten:
Een kind is als een vlinder
in de wind.
De ene vliegt hoog,
de ander laag,
maar ieder doet het op zijn eigen manier.
Het leven is geen competitiestrijd.
Ieder kind is anders
Ieder kind is speciaal
Ieder kind is mooi!!!

Bedankt voor alles lieve schatten en hopelijk tot snel!!
Dikke kus,
Juf Stephanie

One thought on “Traantjes van gemis!

Leave a Reply

