Wie ben ik?

Dag allemaal,

Ik ben Stephanie Scevenels. Ik studeer kleuteronderwijs aan de KHLim in Hasselt. Momenteel zit ik in mijn 2e jaar. Hopelijk dus nog maar één te gaan!
We hebben de opdracht, van het vak Beeldend Representeren, gekregen om een eigen blog aan te maken. En hier is hij dan, mijn blog!
Ik ga hier regelmatig enkele dingen op posten wat te maken heeft met dit vak. Via deze weg kunnen jullie mijn weg volgen die ik afleg om mijn droom te bereiken.

Momenteel sta ik in het instapklasje. 11 lieve engeltjes van 2,5 jaar zijn dus mijn doel om veel plezier mee te gaan maken, dingen te gaan bijleren op een leuke manier en een warme band mee te gaan opbouwen. Maar mijn doel zal al snel veel groter worden, want na de herfstvakantie komen er weer vele engeltjes bij. Vanaf februari kan ik van start gaan bij de stoere 5 jarigen. Spannend!

Hierop kunnen jullie dus de vele avontuurtjes volgen in de wereld van Beeldend Representeren binnen mijn opleiding! Ik hoop op wat feedback en vele tips die het steeds beter en beter kunnen maken want ik wil voor mijn kleuters echt wel het beste. Met jullie tips wil ik erg graag aan de slag gaan!

En hopelijk kunnen jullie zo een steentje bijdragen aan de weg naar mijn droomjob!

Lieve groetjes,
Stephanie

Leave a Reply

